The social network

picture picture picture picture
logo

Автосалони "під ключ": індивідуальність і стиль

Російський бізнес вже досить давно оцінив переваги швидкомонтованих будинків (ШМБ). Фахівці вважають цю технологію однією з найбільш затребуваних в сучасному вітчизняному будівництві. Разом з тим існує і чимало забобонів, які заважають потенціалу ШМБ розкритися в повній мірі.

Так, до цих пір широко поширена думка, що ця технологія підходить лише для ангарів, будівель виробничого та складського призначення і т.п. Тобто там, де важлива виключно функціональність і не стоїть питання про дизайнерських вишукуваннях.
  Чи означає це, що, наприклад, будівлі торгового або складського призначення з використанням ШМБ будувати не можна?

На сьогоднішній день стає очевидним, що тільки застосування інноваційних методів будівництва, у тому числі і швидкого зведення, дозволить ліквідувати той дефіцит площ, який спостерігається по всій Росії. Навіть в благополучній у цьому плані Москві, де, в минулому році було побудовано більше 250 тис. кв. м торговельних площ, за словами Дмитра Железнова, заступника директора департаменту нерухомості Mirax Group, відчувається брак площ високого класу.


  До сучасних будівель комерційного призначення пред'являються, на перший погляд, несумісні вимоги. З одного боку, вони повинні бути гранично функціональні і забезпечувати максимальну фінансову віддачу на одиницю площі. З іншого - вони не можуть бути однаково-безликими, а повинні мати яскравою індивідуальністю, залучає споживача і, наприклад, відповідну дизайнерської концепції торговельної мережі або конкретного бренду.

Важливі також фактори часу і вартості - проектування та будівництво повинні бути дешеві та оперативні.
  Спробуємо розібратися, наскільки швидкобудуюємі будівлі відповідають цим, здавалося б, суперечливим вимогам.
  
  Там, де зустрічаєшся з мрією

Є категорія торгових будинків, для яких дизайн особливо важливий - це автосалони. Перше, що відрізняє будь автосалон від інших типів будинків торговельного призначення - велика кількість скла. Потенційний покупець повинен бачити машину своєї мрії задовго до того, як переступить поріг магазину.

Наявність вітрини фахівці називають одним з обов'язкових вимог для таких об'єктів. Крім того, є чимало й інших загальних вимог до конфігурації об'єкта.

За словами Петра Зеленцова, директора з розвитку компанії «Автолюкс», мінімальна площа торгової точки - 250-300 кв. м. Але зараз експерти радять будувати не один автосалон, а так званий «золотий трикутник» або повномасштабний дилерський центр сумарною площею не менше 700 кв.м., де окрім автосалону будуть працювати сервісний центр і магазин запчастин . Іміджевої частиною об'єкта є демонстраційний зал (шоу-рум), який проектується за принципом «open space». Оптимальною вважається площа залу з розрахунку 27-35 кв. м на один автомобіль, щоб до машини можна було підійти з усіх сторін, розгледіти її зблизька і на відстані, відкрити всі двері, заглянути під капот, в багажник і взагалі вільно переміщатися по залу, вибираючи модель.

Крім того, планування повинна включати в себе місце для відпочинку клієнтів автоцентру, робочі місця для співробітників, складські та підсобні приміщення, дитячу кімнату, кафе і т.п. Наприклад, зручна двоповерхова конфігурація, коли на першому поверсі знаходиться шоу-рум, а на другому, зробленому у вигляді балкона - зона відпочинку, де відвідувачі в очікуванні покупки, підготовки або ремонту свого автомобіля можуть відпочити в кафе .
  Сучасний, практичний і зручний дизайн автосалону повинен підкреслювати фірмовий стиль компанії.

Ось чому внутрішній і зовнішній дизайн автоцентрів жорстко регламентується багатьма зарубіжними виробниками. Вони пред'являють довгий перелік вимог та побажань, що стосуються архітектурного плану, корпоративного дизайну і підбору колірної гамми, устаткування, меблів.
  Наприклад, для салонів Hyundai загальна площа повинна бути не менше 400 кв. м, також обов'язкове оформлення приміщень у синьо-білій колірній гаммі.

Найбільший світовий автоконцерн General Motors, що випускає автомобілі під марками Opel, Chevrolet, SAAB, Сadillac, пред'являє ще суворіші вимоги для продажу кожної марки. Так, салон Opel повинен мати не менше 400 кв.м., а також оформлення в особливій колірній гамі з дотриманням певного стилю. Аж до того, що стелю в салоні Opel завжди світлий, підлога викладена темної плиткою.

А, приміром, SAAB слід продавати під блискучим металевим стелею, і на підлозі обов'язкова присутність елементів з дерева або його імітації. У випадках з преміум-брендами, такими, як BMW, Mercedes-Benz, Audi, Lexus і т.п., регламентуються практично всі деталі, аж до постачальників м'яких меблів у куточок відпочинку клієнтів.
  
  Салон за всіма правилами

Окресливши в цілому спектр можливих запитів замовників, задамося питанням, чи під силу впоратися технологією ШМБ з такими вимогами? Відповідь буде однозначно позитивний! Як показала практика останніх років, вітчизняні автодилери все частіше роблять вибір на користь бистовозводімих каркасних будинків.

Так, в період з 2001 по 2007 рр.. із застосуванням металоконструкцій компанії Ruukki, європейського лідера у розробці та виробництві рішень з металу, було зведено в різних регіонах Росії більше тридцяти будівель автосалонів для дилерів більшості відомих брендів. З відкритих тільки в 2007 році варто згадати дилерський центр Nissan в Курську загальною площею 2 500 кв.м і автосалон BMW в Пермі на 1400 кв. м.

Найсвіжіший і, мабуть, самий цікавий приклад - це відкриття в березні 2008 року в Курську нового дилерського центру автоконцерну Volkswagen. Компанія Ruukki брала участь в будівництві автоцентру як проектувальник і виробник конструкцій, у тому числі поставляла на об'єкт повнокомплектне будівля (каркас, включаючи міжповерхові перекриття та унікальні зонтичні колони, стіни; покрівля). Монтаж здійснювала компанія ТОВ ПКП «Антоніна».

Об'єкт унікальний тим, що це перший будинок Volkswagen в Росії, виконане з металоконструкцій, і, за визнанням німецьких колег, які проводили інспекцію даної будівлі, Ruukki впоралася з цим завданням за вищим класом.
  «Ми ставили перед собою завдання досягти найвищого європейського рівня, щоб будь-який власник автомобіля Фольксваген зміг би отримати такий же рівень сервісу і комфорту, як в Берліні, Лондоні чи Парижі, - зазначив Андрій Єгоров, менеджер компанії Ruukki.

Складність проектування цього автоцентру полягала в тому, що вся технічна документація була складена з урахуванням європейських норм, і її належало адаптувати під російські норми, не відхиляючись від вимог замовника. До того ж суворі і єдині для всього світу архітектурні вимоги Volkswagen регламентують конструкцію шоу-руму, кольорову гаму, освітлення демонстраційного залу і багато інших деталей.

Наприклад, фасад шоу-руму обов'язково повинен бувальщина виконаний зі скла і мати нахил 10 градусів «коником назовні», оскільки це створює подобу козирка близько салону і покращує видимість автомобілів в салоні з вулиці похиле скло знижує кількість відблисків. Вхід повинен бути оформлений відповідно до традицій Volkswagen. Оздоблення інтер'єру теж дуже жорстко регламентується. Обмовляється навіть колір кахельної плитки та схема її розміщення в шоу-румі.

Те ж саме стосується і меблів в автосалоні - її слід було придбати лише у виробників, рекомендованих дистриб'ютором.
  Виходить, сучасні тенденції дизайну та швидкобудуюємі будівлі дуже навіть добре поєднані. Більше того, на думку багатьох фахівців, каркасний принцип побудови ШМБ істотно розширює діапазон можливих дизайнерських рішень.
  
  Сто і одна причина Що ж виграє замовник автоцентру, вибравши проект на основі ШМБ?

У першу чергу, це суттєва економія часу і засобів на всіх етапах, від проектування до будівництва. Весь цикл робіт - від перших начерків дизайнера до здачі об'єкта, займає всього 5-6 місяців, тоді як при використанні звичайних «мокрих» технологій (цегляні або залізобетонні стіни і т.п.) процес може розтягнутися на один-два роки. Вартість проекту зазвичай складає 5-10% від сукупних витрат на будівництво будинку.

Використання ШМБ дозволяє не тільки здешевити, але і значно прискорити процес роботи над проектом та її узгодження.
  За словами Ігоря Князєва (ТОВ ПКП «Антоніна»), «вимоги імпортерів за обсягом інвестицій відповідають узгодженим сторонами (постачальник-дилер) сценарієм розвитку бізнесу в тому чи іншому регіоні, іншими словами, імпортер зацікавлений, щоб інвестиції активно окупалися. Обсяг вкладень у будівництво дилерського центру становить $ 3-10 млн., без урахування вартості землі.

Термін окупності такого проекту залежить від рівня бренду і його позицій на російському ринку в цілому і регіональному зокрема, і варіюється, при звичайних методах будівництва, від 3 до 7 років. У разі ж, коли застосовуються легкі металоконструкції, час окупності знижується до 2-х років ». За словами Сергія Климин, провідного спеціаліста Ruukki, компанією розроблена унікальна схема одностадійного проектування.

Вихідним документом у цьому випадку є власне архітектура споруди - позначки перекриттів, точки кранового устаткування, точки прикладання навантажень і їх величини (тобто обладнання, важливе з точки зору навантаження на каркас). У результаті з'являється готове будівельне завдання з архітектурою і навантаженнями. Після цього проектування ведеться в одну стадію - заводське проектне бюро видає як креслення КМД для виробництва, так і монтажні схеми для будівництва.


  Слід врахувати, що для ШМБ не потрібно настільки потужного фундаменту, як для традиційного будівлі. В окремих випадках достатньо лише бетонного майданчика. Це також суттєво здешевлює та прискорює процес будівництва. Важливо, безсумнівно, і те, що збиране з готових металоконструкцій будівля не потребує часу на усадку, як традиційне цегельне. Тобто можна відразу приступати до його внутрішнього оздоблення.

У результаті замовник отримує очікуваний результат за набагато менший час і гроші, ніж при використанні традиційних «мокрих» технологій.
Відмінно зарекомендував себе за останні десятиліття, швидкобудуюємі будівлі все активніше входять в сучасне життя.

Практика показує, що за допомогою цієї технології можна в найкоротші терміни зводити будівлі самого різного призначення: не тільки безликі склади та ангари або однотипні торговельні та розважальні центри, а й володіють неповторною індивідуальністю автоцентри найпрестижніших брендів. Це універсальний інструмент для сучасного будівництва, а вже як ним розпорядитися - вибір за російськими бізнесменами.
  Олена Гришина





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.