The social network

picture picture picture picture
logo

Історичний аспект виробництва металевих дверей

По своїй категорії сталеві металеві двері ставляться до сталевих конструкціям.Стальние конструкції отримали свій розвиток в середині XVIII століття, це було пов'язано з науково-технічним прогресом і зростанням будівельних технологій. Вже в 1914 р. сталеві конструкції в Росії виготовляти 16 цехів потужністю від 2 до 10 тис. т, які за рік випускали 76 тис. т клепаних мостів і покриттів, складаються з кроквяних ферм, прогонів і зв'язків.

Одним з великих підприємств того часу - потужністю 10 тис. т - був мостовий цех металургійного заводу Російсько-Брянського акціонерного товариства (тепер завод ім. Г. І. Петровського). У 1897 р. в інструментальної майстерні цього цеху працював видатний революціонер Іван Васильович Бабушкін.Сборка і клепка конструкцій проводилася вручну на відкритих майданчиках.

Для транспортування і підйомів використовувалися залізничні парові крани. Деталі виготовлялися на малопродуктивним і часто зношеному обладнанні під навісами або в закритих тісних приміщеннях. Виготовлення та монтаж деяких конструкцій промислових будівель, резервуарів для пального, невеликих мостів проводилися безпосередньо на будівельних площадках.Наіболее великим підрядником була фірма «Барі», що стала після Жовтневої революції конторою «Парострой», очолена талановитим російським інженером В. Г. Шуховим.

Після революції до 1930 р. значна частина конструкцій ввозилася з-за кордону, так як виробнича база, що була в нашій країні, була недостатньою. Зростаючий попит на сталеві конструкції у зв'язку з почався в країні будівництвом Магнітогорського, Кузнецького металургійних комбінатів, Дніпрогесу, Уральського заводу важкого машинобудування та інших новобудов першої п'ятирічки зажадав розвитку виробничої бази з виготовлення сталевих конструкцій.В 1930 цехи і майстерні з виготовлення сталевих конструкцій були об'єднані з монтажними організаціями у всесоюзний трест «Стальмост» (надалі «Стальконструкція»).

З 1938 р. роботу цього тресту очолив талановитий організатор Н. Н. Кдрмалін, що вніс великий вклад у розвиток виробництва і монтажу сталевих конструкцій в СРСР. Для якнайшвидшого задоволення потреб великих будівництв при монтажних організаціях були створені майстерні з виготовлення сталевих конструкцій: на будівництві Кузнецького та Магнітогорського металургійних комбінатів, в Златоусті, Запоріжжі, Маріуполі, Макіївці і т. д. Одночасно велося будівництво нових заводів, а також розширення і реконструкція старих предпріятій.Самую відповідальну роботу при виготовленні конструкцій виконували Розмітники.

Вони забезпечували технічну підготовку виробництва, виготовляли шаблони, перевіряли геометричні розміри зібраних конструкцій в процесі укрупнення, за загальними кресленнях і технічним специфікаціям металу становили альбоми відправних елементів, відомості та ескізи складальних деталей, специфікації заклепок і болтів, а також замовну специфікацію металу . Будівництво в 1930-1936 рр.. нового заводу сталевих конструкцій та мостів у Верхній Салде, реконструкція і розширення Дніпропетровського заводу дозволили докорінно змінити технологію і організацію виготовлення сталевих конструкцій. У розробку вітчизняної технології виробництва сталевих конструкцій великий внесок внесли інженери Н. П. Фролов, Б. І. Бєляєв та А. Ф. Рябов.

Заводи оснащувалися сучасним обладнанням, транспортними засобами та пристосуваннями до верстатів. Для продавлювання отворів були встановлені спейсера і дублікатори, для свердління отворів - спарені портальні верстати на візках, для рассверловкі отворів - свердлильні верстати на візках, для клепки - клепальні скоби із зусиллям 0,8-1,25 МН, підвішені до настінних консольним кранів, для обробки торців елементів - торцефрезерному машини з різцями, розміщеними по краях планшайби діаметром до 1600 мм, для транспортування - двухтележечние мостові або підвісні крани.

Було покладено початок розробки сучасних деталізованих креслень КМД, впроваджено свердління монтажних отворів по плоским металевим кондукторам з втулками. Технічна підготовка виробництва була передана в конструкторський відділ та відділ підготовки проізводства.В 1928-1929 рр.. на Дніпропетровському заводі вперше були виготовлені конструкції моста з низьколегованої стали через річку Дніпро у Новий Кичкаса, а в 1931 - 1932 рр. .- вже зварні конструкції решіток-ловілок для Дніпрогесу, щогл ліній електропередачі Запоріжжя - Днепропетровск.В зв'язку з подальшим зростанням обсягів робіт у 1938 р. було створено Головне управління з проектування, виготовлення та монтажу сталевих конструкцій та мостів «Главстальконструкція».

Ведучими заводами в цей період були Верхнесалдінскій і Днепропетровский.Фактически заново створена промисловість будівельних сталевих конструкцій вже в 1940 р. видала будівництвах 757 тис. т конструкцій, тобто в 10 разів більше, ніж в дореволюційній Россіі.Начавшаяся в 1941 Велика Вітчизняна війна різко змінила розвиток промисловості будівельних сталевих конструкцій і поставила складні завдання, пов'язані з перебазуванням промисловості на Урал і до Сибіру і відновленням підприємств, зруйнованих войной.В роки війни випуск сталевих конструкцій різко впав, але вже в 1950 р. було виготовлено 1,3 млн. т сталевих конструкцій. У 1957-1960 рр.. були повністю відновлені заводи, зруйновані під час Великої Вітчизняної войни.В 1964 р. була завершена реконструкція Челябінського, Ковальського і Златоустівського та розпочато будівництво нових заводів металевих конструкцій в Череповці, Караганді, Тулі, а також реконструкція Нижнетагильского завода.В 1970-1975 рр.. були побудовані заводи потужністю 80-190 тис. т в Череповці, Караганді, Той-Тепе, Молодечно, Руставі, Тулі, Енгельсі, Червоному Суліні, Бєлгороді, Мегет і Відном.Увеліченіе обсягів виробництва сталевих конструкцій викликало будівництво спеціалізованих заводів: сталевих прогонових споруд мостів, опор ЛЕП, гідротехнічних споруд, панельних палітурок, конструкцій радіоопор об'єктів зв'язку та горизонтальних габаритних резервуарів для зберігання пального, негабаритних рулонірованних резервуарів і газгольдерів, естакад.Для управління заводами металоконструкцій і планомірного впровадження досягнень науки і передового досвіду в 1972-1973 рр.. створені Всесоюзне об'єднання «Союзстальконструкція», республіканське об'єднання «Укрстальконструкція» і Всесоюзний науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут сталевих конструкцій (ВНІКТІстальконструкція).

Відповідно до постанови «Про організації виробництва і комплектної поставки легких металевих конструкцій промислових будівель », прийнятим в 1972 р. ЦК КПРС і Радою Міністрів СРСР, створюється нова галузь будівельної індустрії - виробництво комплектно поставляються уніфікованих несучих сталевих будівельних конструкцій (просторових гратчастих, структурних, рамних ферм з трубчастих профілів), а також легких огороджувальних конструкцій. Створено заводи з виробництва рамних конструкцій коробчатого перетину, тришарових стінових панелей і структурних конструкцій з прокатних профілів, сталевих воріт і дверей, ферм з труб.В 1975-1985 рр.. різних галузей народного господарства ці підприємства забезпечили поставку металоконструкцій для будівництва 30 млн. м2 одноповерхових промислових зданій.На даному етапі виробництво сталевих конструкцій характеризується підйомом, і є одним із містоутворюючих галузей будь-якого міста.
продаж сталевих дверей





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.