The social network

picture picture picture picture
logo

Менеджери елітного салону дверей діляться секретами спілкування з покупцями

Іноді, заходячи до престижного дорогий магазин, відчуваєш на собі оцінюючі погляди менеджерів. Вони ніби намагаються виявити, платоспроможний ви клієнт або просто роззява з вулиці. І навіть, якщо ви були налаштовані на покупку, напружена, гнітюча атмосфера відбиває усіляке бажання щось придбати. Такий підхід до справи, звичайно ж, приречений на провал. Кому сподобається відверто хамське ставлення до своєї персони.

А буває навпаки, клієнт настільки прискіпливий і розпещений, що догодити йому практично неможливо. Тут потрібно прояв професіоналізму у побудову вірного комунікативного процесу. Багато компаній спеціально навчають своїх співробітників правил поведінки з покупцем. Їх вчать, як правильно спілкуватися з клієнтом, як потрібно себе вести в тій чи іншій ситуації, як необхідно виглядати і т.д.

Як приклад навчання менеджерів можна привести роботу холдингової компанії «Розуміння». До неї входить консалтингове агентство Business Forward, студія англійської мови та мережа салонів елітних італійських дверей Bellissimo. Салон представляє ексклюзивну продукцію кращих фабрик Італії. «Елітна продукція = високий рівень обслуговування клієнтів = індивідуальний підхід до кожного - ось запорука успішного процвітання компанії», - в один голос твердять менеджери салонів Bellissimo.

Персонал салонів проходить навчання щотижня. Крім цього для них проводяться різні семінари, тренінги та ігри, які піднімають загальний бойовий дух співробітників. В результаті, відвідавши салон в якості покупця, залишаєшся дуже задоволеним якістю обслуговування. Менеджери відразу не пристають з настирливими питаннями «Чого Ви хочете?» Або «Вам підказати що-небудь? ». Клієнту дають озирнутися, придивитися, погуляти по салону, тільки потім пропонують свою допомогу.

При спілкуванні с персоналом не виникає відчуття, що Вам хочуть нав'язати ту чи іншу модель. Ви говорите, що саме хочете придбати, і менеджери розповідають, як можуть вам у цьому допомогти. Продавці не ставлять перед собою завдання продати двері, будь-що не стало, вони націлені на довгострокове співробітництво.

Вам дають консультації, розповідають про компанію, підбирають, що цікавлять моделі, але вибір завжди залишають за клієнтом. «Головна мета салонів Bellissimo - це створення затишку і краси в будинках і офісах наших клієнтів», - говорить менеджер одне з салонів Віталій Бірюков. Іноді, заходячи в магазин, ми не маємо мети щось купити, хочеться просто подивитися, прицінитися. І якщо там працюють високопрофесійні люди, які зможуть грамотно розповісти про свою продукцію, може, саме в це місце ви повернетеся, якщо у вас виникне необхідність в цьому товарі. Доброзичливість і гостинність відіграють велику роль у всіх в сферах життєдіяльності і справжній менеджер повинен розуміти це, як ніхто інший.
Bellissimo





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.