The social network

picture picture picture picture
logo

3D в обмін на інвестиції!

Як залучити інвестиції в будівництво на етапі котловану? І де знайти осіб, готових інвестувати в нього гроші? Це питання одне з найважливіших для забудовників, які продають квартири в споруджуваних будинках. І від ефективності його рішення залежить успіх розвитку проекту, а іноді і самого будівництва.
  Давайте розберемося, що змусить клієнта вкласти кошти? Він ще нічого не знає про вашу компанію і все, що у нього є - це бажання вкласти кошти в нерухомість. Ви витрачаєте час на роз'яснення клієнтові достоїнств майбутнього будинку, показуєте йому графіки, розкладає карту, зачитує шматки рекламного тексту в надії пробити мовчазне байдужість, але у відповідь звучать все нові питання. Безглуздо закидати його рекламними проспектами, розраховуючи на те, що він сам все прочитає і зрозуміє. Зрештою, витративши 80% робочого часу, ви отримаєте обіцянку дзвінка на наступному тижні. Важко зважитися на купівлю кота в мішку. Клієнт хоче побачити майбутній будинок, а не намагатися представити його зі слів співробітника відділу продажів.
  Вірний спосіб успішно продемонструвати ще неіснуючий будинок - це скористатися можливостями 3D-моделювання - сучасною технологією, що дозволяє точно відтворити на екрані реальний об'єкт або його прототип у всій його завершеності. Продаж квартир в будинках стоять із застосуванням 3D-технологій - все ще досить рідкісне явище. Однак, судячи з стрімкого зростання попиту на створення 3D-відео роликів, в найближчому майбутньому його очікують цікаві перспективи.
  3D презентація - це анімований розповідь про майбутній будинок, його інфраструктурі і достоїнства. Переглянутий 3 - 5 хвилинні 3D-ролик, клієнт швидше сприйме і запам'ятає необхідну інформацію, оскільки вона впливає на нього одночасно через візуальний ряд (текст, графіка, відео, анімація) і звук . Віртуальні об'єкти мають якість реальних матеріалів, поверхонь і в точності передають форму, колір, фактуру і освітлення. Тривимірні презентації - це готовий рекламний матеріал для просування інвестиційно-будівельного проекту, завдяки якому компанії підвищують продаж вже на самому початку будівництва, залучають інвестиції, демонструючи майбутній проект в офісах продажів і на великих заходах: виставках, семінарах та конференціях.
  Досить пробігтися по сайтах інвестиційно-будівельних компаній, щоб побачити всі ті ж ознаки використання 3D-технологій. Вони забезпечують «ефект присутності» і дозволяють клієнту побачити офіс, будинок, котедж практично з будь-якого обраного ним ракурсу, походити по поверхах, прокотиться на ліфті, отримуючи при цьому найбільш повну інформацію про планування , інфраструктуру і розташуванні об'єкта, що цікавить. Використовуючи 3D, ви вносите ту ясність, якої так потребує клієнт.
3D в обмін на інвестиції! матеріал
Чи варто задіяти всю міць реклами, залучаючи цілий штат фахівців з реклами, піару та креативу, готуючись до будівництва нового інвестиційно-будівельного проекту, якщо можна зупинити вибір на сучасних технологіях 3D-моделювання?
 
 
  Марія Вільна
  Pr-менеджер
   ТОВ «Кельник студіос»





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.