The social network

picture picture picture picture
logo

Пензлі і фарби

Мати в будинку оригінальну річ завжди приємно. І для цього зовсім не обов'язково збирати купу грошей або бігати стрімголов по магазинах. Досить згадати шкільні уроки малювання і правильно застосувати отримані колись навики. Малювати доведеться не на папері, а на дерев'яній поверхні. Це може бути і зовсім новий сосновий комод, і бувалий платтяна шафа, і віддає офісної стерильністю комп'ютерний стіл, і улюблений буфет тещі. Розмальовувати меблі - заняття вдячне і захоплююче.

Головне - проявити фантазію, кмітливість і уважно прочитати наші поради. Для тих, хто вибирає акварель ... Підготовка дерева Для розпису годиться будь-яке дерево.

Тут немає такого ретельного відбору матеріалу, як це відбувається, наприклад, при фігурної різьби. Головне, правильно підготувати поверхню. Для цього: 1. Поверхневий шар фарби або лаку віддаляється. Можна використовувати рубанок або, наприклад, новітній фен для зняття фарби.

2. Всі дефекти - вищербліни, подряпини, вм'ятини - закладаються розчином, що складається з дрібних стружок і клею ПВА (у пропорції 1:1). 3.Шероховатая поверхня вирівнюється циклею (цей інструмент ви знайдете в будь-якому магазині госптоварів або на ринку). Потім обробляється дрібним наждачним папером.

4. Якщо дерево пухке або м'яке, поверхню краще загрунтувати розчином, що складається з клею ПВА з додаванням в нього води (1:1). Ця суміш наноситься на поверхню пензлем. Краще накладати три шари грунтовки, даючи добре просохнути кожному попереднього шару.

Коли підсохне фінішний шар, знову зашкурьте поверхню дрібним наждачним папером. Щільну деревину можна загрунтувати звичайним клейстером, приготованим з крохмалю і води. Варіть кашку середньої густоти, що нагадує кисіль, остуджують і покриваєте поверхню виробу в один шар. Після висихання грунтовки меблі готова до подальшої обробки. 5. Розпис можна робити по білій грунтовці, за тонованою, а можна накладати малюнок на прозорий шар грунтовки (по «живому» дереву).

Якщо ви вирішили робите розпис по грунтовці, то вважайте, що поверхня вже підготовлена. Якщо розпис передбачається на білому тлі, то вам необхідно виконати наступну операцію. Покрийте поверхню вашого вироби п'ятьма шарами водоемульсійною фарби.

Інтервал між просушування кожного шару 1-1,5 години. Останній шар повинен сохнути добу. Висохлу поверхню можна злегка відшліфувати дрібним наждачним папером. Якщо вам необхідний кольоровий фон, береться водоемульсійна кольорова фарба або в ту ж білу водоемульсіонку додається туш або гуаш необхідного відтінку.

Фарби та кісті.Для початку, перевірте вибрані фарби «на відлип»: на заздалегідь заготовленому брусочку зробіть мазки всіма барвами палітри, і після того як вони підсохнуть, покрийте брусок лаком. Якщо лак «тягне» за собою фарбу, то необхідно перед роботою додати у фарбу клей ПВА (клей повинен становити 1 / 20 частина від обсягу фарби). Після цього фарба стає більш стійкою.

Для розпису вам необхідно запастися хорошими китицями. Ми рекомендуємо колонкові (№ № 2-4) та круглі білячі кисті (№ № від 4 до 12). При покупці перевірте пружність кисті, попередньо змочивши ворс. У спеціалізованих художніх салонах для цього завжди є баночка з водою.

Як створити рісунокНачнем з того, що малюнок повинен бути ретельно продуманий. Постарайтеся хоч на хвилину уявити, як ваш твір впишеться в стиль і інтер'єр приміщення. Щітки й фарби лазня Не намагайтеся копіювати малюнок з кавової чашки на поверхню обіднього столу. Те, що добре для маленьких предметів, не завжди годиться для великих.

Створіть ескіз узору на папері в повну величину. Добре продумайте колірне рішення. І тільки після того як малюнок готовий, переведіть його на кальку, а з кальки (через копірку) на поверхню. Тепер займемося фарбами. Гуаш необхідно розвести до консистенції рідкої сметани. Спочатку розфарбовуються елементи одного кольору, потім елементи іншого і.т.д.

Коли малюнок готовий і злегка підсох, зробіть обведення елементів, щоб малюнок став більш чітким і яскравим. Покриття лаком. Це мабуть самий відповідальний етап. Рівне покрити поверхню лаком - справа не з простих, тут потрібні терпіння і акуратність. Звичайно застосовується лак, призначений для дерева: AK-156, AK-575, ПФ-283 (4С) ...

Новачкам найкраще користуватися масляними лаками. Вони довше сохнуть, але краще розтікаються по площині і рівніше лягають. Нітролаки не рекомендуються.

Вони миттєво сохнуть і ними набагато важче рівно покрити поверхню. Для нанесення лаку на поверхню можна скористатися кистю, тампоном, валиком. Лак перед використанням краще злегка підігріти.

Кількість шарів залежить від того, якого глянцю ви хочете добитися. Нанесений шар лаку повинен бути тонким, інакше він не просохне зсередини, залишиться м'яким, і ваша меблі не зможе витримувати покладені механічні навантаження, поверхня швидко покриється подряпинами і вм'ятинами і втратить товарний вигляд. Якщо ви наносите лак на «чисте» дерево без гуашові грунтовки, врахуйте, що перший Лакувальний шар вбереться повністю.

А значить, потрібно буде покрити поверхню лаком мінімум двічі, а краще тричі. Якщо вам здається, що після лакування поверхню залишилася недостатньо рівною, акуратно зашкурьте її. Зітріть стружки сухий (але не в якому разі не вологою) ганчірочкою і обробіть поверхню ще раз рідким лаком, розведеним розчинником. І, наостанок, для любителів екзотики - \ \ \ 'Акварель по лаку \ \ \' - цей спосіб застосовувався художднікамі в XIV столітті для ріснука по дереву.

Добре підготовлене дерево тонується морилкою і задувається меблевим нітро-лаком. За висиханні оного вся розписуємося поверхню натирається звичайним часником. По такій поверхні можна відразу писати як аквареллю, так і маслом. Після висихання малюнка наноситься шар Акрил-фісташки лаку, а під кінець - нітролак. Для тих, хто віддає перевагу олію ...

Підготовка дерева Для початку дерево ретельно шліфується. Звичайна практика шліфування, застосовувана в меблевому мистецтві - шкуренье грубої шкіркою, потім дрібною, потім поліровка. Полірування може виконуватися наприклад тряпочних тампоном, з нанесеним на нього абразивом (напр., пастою ГОІ) Якщо поверхню під розпис повністю записується - грунтовка робиться білою або тонованою.

Для цього можуть застосовуватися різні склади. Ось один з них: замочуйте один пакетик желатину, який потім розводиться у воді на повільному вогні. Додаєте звичайний крейда, подрібнений в пил і добре просіяний.

Склад в процесі розігріву ретельно перемішуєте. Коли ви отримаєте однорідну масу молочного кольору, склад можна знімати з плити і остуджувати. Однак він не повинен стати абсолютно холодним, інакше - загусне. Отримана тепла маса наноситься на поверхню дерева три рази. На просушування після кожного нанесення потрібно приблизно 12 годин.

Дуже важливо перш ніж наносити кожен наступний шар переконатися в тому, що попередній шар абсолютно висох. Коли всі три шари нанесені - вони, до речі, повинні бути досить тонкими - вся поверхня шліфується м'яких шкіркою, щоб згладити нерівності, що залишилися при нанесенні грунтовки. На отриману поверхню вже можна наносити малюнок.

Якщо потрібно, щоб грунтовка виходила прозорою, то виконується та ж операція із заварюванням желатину, але без додавання крейди. Легка шліфування після покриття такій прозорій грунтовкою необов'язкова, але бажана. Якщо потрібно, щоб грунтовка була тонованою, то в крейда на желатині при розігріві і вимішування слід додавати ще й тонувальний пігмент: найкраще темні або червонуваті землі - Сієни і умбри.

Нанесення малюнка Для нанесення малюнка на білу грунтовку можна використовувати переклад готового малюнка з кальки на робочу поверхню за допомогою вугілля або тонувальної пасти. Щоб на білій і чистої поверхні грунту не було ніяких виправлень, надлишки вугілля змахують м'якою тканиною і закріплюються дуже тонким пензлем з нейтральною фарбою. Найкраще для цієї мети використовувати землі: охри і Сієни.

Якщо на темному дереві нанесена прозора грунтовка, то малюнок можна перевести крейдою прямо на поверхню загрунтованого дерева. При розпису по крейдяного контуру малюнок повністю розчиняється маслом і не залишає ніяких слідів. Так само можна вчинити і при нанесенні малюнка на тонований грунтовку.

Правда, цей варіант підходить в основному професіоналам, досконало володіє як малюнком так і живописом. Слід зазначити, що при декоративно-прикладної розпису по дереву слід писати на «трійнику» (розчинник для фарб, його склад: масло лляну або горіхове, летючий розчинник (наприклад, пінен), міжшарової лак) з мінімальним вмістом олії. Пропорції приблизно можуть бути такими - одна частина масла: дві частини розріджувача: дві частини лаку.

Коли живопис виконана і добре просохла (не менше двох тижнів з моменту утворення незворотною масляної плівки останнього шару), всю поверхню малюнка слід покрити тонким шаром спеціального покривного лаку, наприклад, Акрил-фісташки. За висиханні цього шару лаку (близько діб) живопис можна задути меблевим прозорим нітролаком.
Джерело: http://www.stroyportal.ru





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.