The social network

picture picture picture picture
logo

Бракований товар під маскою полтергейсту

Фіранки тривожно тремтіли, а за вікнами лунали моторошні стогони та завивання, немов там вирували привиди ... Думаєте, це уривки з сценарію до фільму жахів? А ось і ні! Таке нескладно уявити, якщо послухати пояснення співробітників недобросовісних виробників і продавців будівельних матеріалів.

Буває, що свої прорахунки вони списують на втручання потойбічних сил чи витівки полтергейста.В початку цього року анекдотичний випадок стався в українському місті Донецьку. Там «полтергейст» з'явився у звичайнісінькій квартирі багатоповерхового панельного будинку. Пенсіонерка Галина Іванівна замінила старі дерев'яні вікна на нові пластикові, виклавши за них чималі гроші.

Але вже через кілька місяців почалися проблеми. Власниця зауважила, що у вітряну погоду від закритих стулок дме, а в квартирі явно чути свист вітру. Жінка звернулася зі скаргою в віконну фірму, проте фахівці при відвідуванні нещасливої ??квартири не почули ніяких сторонніх звуків - очевидно, тому, що саме в цей день стояла тиха погода. У відповідь на повторну прохання усунути неполадку пенсіонерці натякнули на її психічне нездоров'я, а потім і зовсім запропонували ... викликати священика!

Мовляв, справа в «нечистої» сили, що оселилася в квартирі! Насправді полтергейст тут ні при чому. «Причиною протягів частіше все стає банальне недотримання технології монтажу, - пояснює Рафік Алекперов, керівник відділу з роботи з клієнтами Групи компаній ПРОПЛЕКС, найбільшого російського виробника віконного ПВХ-профілю за австрійськими технологіями. - Герметичність притвору стулок може бути порушена, якщо при установці вікон в місцях замикання не були закріплені додаткові дистанційні підкладки та ущільнювачі.

Вони забезпечують більш щільне прилягання стулок ». Нечиста сила або чиста халтура? Жаль, не тільки на Україну недобросовісні виробники списують шлюб на нез'ясовні явища. До такого зручного виправдання вдаються і вітчизняні компаніі.В Ростові-на-Дону на вулиці Гагаріна в квартирі Клавдії Таратушкіной встановили нові пластикові вікна.

Але вже через тиждень біла рама пожовкла, на підвіконні з'явилася цвіль , а всередині склопакета утворився конденсат. На скаргу господині представники фірми-інсталятора відповіли оригінально. За їх твердженням, температура, тиск і вологість у квартирі виявилися значно вище, ніж належить для житлових приміщень - у цьому-то була причина всіх проблем.

Причому розглядалося це не інакше як втручання потойбічних сил, що створюють нездоровий мікроклімат.Однако будь компетентний спеціаліст легко розплутає цю «нечисту» ситуацію. Конденсат всередині склопакета найчастіше свідчить про те, що відбулася розгерметизація конструкції. Причиною може бути заводський брак або механічну дію: наприклад, удар по склу.

У першому випадку покупець має право на заміну склопакета протягом гарантійного терміну, який за чинним нормативам складає не менше 5 років. "Що стосується пожовклого пластика, то зміна кольору означає, що при виробництві ПВХ-профілю були використані неякісні добавки, що визначають його світлостійкість. Безумовно, це вагома причина звернутися з претензіями до виробника, - говорить Рафік Алекперов. - Згідно ГОСТ 30673-99 «Профілі полівінілхлоридні для віконних і дверних блоків», віконний профіль не повинен поміняти свої властивості протягом 40 років.

ПРОПЛЕКС вдалося збільшити цей показник до 60 років ». Сейсмологи під виглядом строітелейА ось ще один курйозний приклад, коли будівельна компанія посилалася на аномальну природу шлюбу. Іван Акімов, житель мікрорайону Ювілейного р. Краснодара, вирішив укласти в квартирі ламінат. Вибрав матеріал у відомому будівельному супермаркеті, запросив робітників для установки нового покриття.

Вже через тиждень підлогу почав здуватися, а ще через місяць його рельєф став нагадувати передгір'я Кавказу . Іван Акімов, зрозуміло, звернувся в магазин. Там поспівчували клієнту і повідомили, що допомогти нічим не можуть. Відмову пояснили просто: мікрорайон Ювілейний розташований в аномальній зоні - сейсмічно активною, з нестабільною тектонікою. Це і стало причиною псування ламінату.

Який розсудлива людина могла повірити в таке псевдонаукове пояснення? Причина появи нерівностей підлоги виявилася набагато прозаїчніше. Фахівці відзначають, що здуття ламінату - одна з поширених проблем, викликана некоректною роботою укладальників. «Тут у наявності явне порушення технології.

А саме недотримання розміру зазору, який необхідно залишати між стінами і покриттям. Будь незалежна експертиза встановить, що винна робоча бригада, яка й буде зобов'язана усунути недоліки », - запевняє Микола Аленков, заступник директора будівельної компанії« Солар-буд ». До незалежним експертам рекомендують звертатися і юристи.

Виробники ж «підозрілого» товару самі можуть наполягати на проведенні експертизи силами своїх фахівців, які, зрозуміло, будуть упереджені в оцінках. «Фірма-виробник надсилає майстра, який оцінює проблему і пропонує шляхи її усунення, - коментує Аліна Домкіна, член Міжрегіональної колегії адвокатів м. Москви. - Але дуже ймовірно, що результати не підтвердять провину виробника або продавця. Тоді варто оскаржити рішення у незалежних експертів.

І тим більше, якщо вас переконують, що проблема пов'язана з впливом аномальної зони або нечистої сили ». Ремонт без казок і небилиць! Звичайно, ніхто не хоче, щоб замість надання якісних послуг йому розповідали казочки про полтергейстів і аномальні зони. Тому слід бути перебірливими у виборі компаній, яким ви довірите будівельні або ремонтні роботи, і відстоювати свої права у разі виявлення браку.

Бракований товар під маскою полтергейсту пвх Позитивні відгуки друзів і знайомих, на жаль, далеко не завжди є гарантією порядності компанії. На чиє ж думку орієнтуватися? Для фірм, що займаються виготовленням вікон, гарною рекомендацією стане наявність сертифікатів довіри від виробників ПВХ-профілів.

Так, Група компаній ПРОПЛЕКС надійним партнерам видає особливий «Сертифікат Довіри». Цей документ виробник вікон може отримати після повного аудиту свого виробництва на відповідність вимогам до технології і якості виробів, а також рівню обслужіванія.Особое увагу також потрібно приділити договором, який укладається з фірмою. У ньому мають бути чітко прописані умови, терміни і ціни.

Треба пам'ятати, що навіть якщо в документі немає пункту про відповідальність сторін у разі невиконання зобов'язань, то порушник все одно несе відповідальність згідно з Цивільним кодексом РФ. Коли вікна, двері або меблі виготовлені і встановлені в квартирі, споживачеві пропонують підписати акт по здачі-приймання робіт. Перед тим як зробити це, варто впевнитися в якості конструкцій та їх монтажу. І, зрозуміло, не слід підписувати акт, поки роботи не закінчені і залишаються недоробки.

Нерідко буває: недоліки і шлюб виявляються через якийсь час після завершення робіт. Юристи пояснюють, що, відповідно до статті 5 Закону "Про захист прав споживачiв», в період гарантійного терміну покупець має право пред'явити претензії з приводу будь-яких недоліків, тобто вимагати виправлення недоліків або шлюбу, навіть якщо вони не були виявлені відразу.

Споживач може провести ремонт за свої гроші, а потім, посилаючись на статтю 29 того ж закону, виставити компанії рахунок на компенсацію понесених расходов.Хочешь миру - готуйся до войнеПредположім, скарги та вимоги не подіяли ефекту і вас продовжують «годувати» байками про втручання потойбічних сил. Отже, настав час приступати до активних бойових дій і захищати свої права як споживача. Для початку варто написати фірмі-постачальнику офіційну претензію за спеціальною формою, яку краще заповнити разом з юристом.

У папері потрібно описати суть проблеми і вказати термін, протягом якого вимоги повинні бути задоволені (зазвичай 10-14 днів). Для недобросовісної фірми цей документ - останнє попередження, що свідчить про те, що ви не маєте наміру миритися з обманом і халтурой.Еслі у визначений термін фірма не усунула недоліки, доведеться подавати позов до суду. Але врахуйте, вимагати справедливості можна лише за наявності письмового договору з фірмою, а також квитанцій про оплату та акту приймання робіт.

По допомогу у складанні позовної заяви краще звернутися до юриста, який має досвід представництва в арбітражному суді. Проконсультувати завжди готові і місцеві Управління Федеральної служби з нагляду в сфері захисту прав споживачів і благополуччя людини (Росспоживнагляд). «При розгляді справи суд керується ГОСТами як обов'язковими стандартами, які повинні дотримуватися всі будівельні організації, - зазначає адвокат Аліна Домкіна. - І якщо незалежна експертиза показала, що дефект або недолік виник через порушення відповідної норму, то справа вирішується на користь споживача ». Отже, небажання недобросовісного виробника або продавця виправляти шлюб може бути замасковано навіть під байки про аномалії, полтергейсти та інші потойбічні причини.

Але таких «казкарів» завжди можна поставити на місце за допомогою Закону «Про захист прав споживачiв». А щоб не витрачати час і нерви в боротьбі за свої права, довіряти варто тим компаніям, які позитивно зарекомендували себе на ринку і можуть підтвердити кваліфікацію відповідними сертифікатами. Прес-служба Групи компаній ПРОПЛЕКС





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.