The social network

picture picture picture picture
logo

Дорогах криза ні по чому!

Описуються різні схеми допомоги держави бізнесу і так далі. Найголовніше в потоці цієї інформації не впасти в паніку і усвідомити, що єдиною можливістю вийти з кризи є планомірний розвиток чи хоча б існування реального сектора економіки. І, так як на вільному ринку все взаємопов'язано, розвиток будівництва, у тому числі й дорожнього будівництва - це один із шляхів виходу з кризи.

У той момент, коли все навколо стурбовані згортанням програм, проектів, виробництв, коли економіка починає тріщати по швах, саме основне, що можна зробити, це продовжувати рухатися вперед. Поряд з фінансовими впливами, які передбачає робити держава в приватний сектор, уряд пропонує і такі заходи, які дійсно можуть допомогти економіці вийти з кризи. Мова піде про будівництво доріг і житла.

Яким же чином може впливати дорожнє і житлове будівництво на підйом економіки? Безпосереднім. Шляхом звичайного вливання грошей відбувається лише тимчасове рішення сьогохвилинних проблем, наприклад, розрахунки за боргами перед іноземними кредиторами, з метою не віддавати їм акції російських підприємств.

Ці протекціоністські заходи безумовно необхідні. Але відродження реального сектора економіки, справа більш правильне і приносить довготривалий ефект. Тим більше, що дорожнє будівництво держава визначала як пріоритетну задачу і відмовлятися від неї не планує.


Звичайній людині складно уявити, яким чином будівництво доріг чи будинків може допомогти вийти зі складної економічної ситуації цілій країні. Але, все пояснюється простою народною приказкою: «Краще навчити людину ловити рибу, ніж дати йому цю рибу з'їсти». Даючи держзамовлення на проведення дорожніх робіт в масштабах держави, вирішується безліч завдань. У першу чергу - безробіття.

Хоча багато вирішать, що звільненим менеджерам середньої ланки або банківським робітникам не знайдеться місця в дорожньо-будівельної компанії, це очевидна помилка. Будівництво доріг давно перейшло з розряду ручного важкої праці, в розряд високотехнологічного. А навчитися працювати на спецтехніці будівництва доріг може будь-який, як кажуть, «немає нічого неможливого для людини з інтелектом», було б бажання.


Отже, перше питання - безробіття.
Друге питання, що вирішується за допомогою дорожнього будівництва, це завантаження виробничого сектора економіки. Звичайно ж, вирішити питання завантаження, наприклад, металургів, тільки шляхом залучення їх продукції до будівництва доріг, неможливо.

Житлове будівництво бере на себе набагато більше навантаження, але і в дорожньому будівництві знайдеться застосування металоконструкцій, особливо з огляду на сучасні методи будівництва естакад і швидкісних, об'їзних автомагістралей.
Третє питання, загальне оздоровлення економіки, вирішується вже шляхом взаємодії всіх сфер економіки в цілому.

Тобто, працюють заводи, зайняті в будівництві, у тому числі і в будівництві доріг люди, «понесуть» свої гроші в сектор легкої та харчової промисловості, а так само в сферу послуг. Так само, частина грошей, які вкладе держава в розвиток будівництва, у тому числі й дорожнього будівництва, повернеться в казну у вигляді податків. Що вже говорити, що поліпшена інфраструктура сама по собі буде рушієм прогресу, зросте туризм, прискориться час перевезення товарів, а отже, знизиться транспортна складова, є і багато інших переваг.

Таким чином, як зазначають фахівці, на один вкладений у дорожнє будівництво рубль повертається як приросту ВВП, від трьох до п'яти карбованців. Тим більше зрозумілі з'явилися останнім часом повідомлення в пресі про розвиток дорожнього будівництва і не тільки про відсутність у влади думок про припинення будівництва доріг, але навпаки, явне бажання «вийти і кризи з хорошими дорогами».
У такому розрізі стають актуальними питання оснащення спецтехнікою для дорожнього будівництва.

В даний час існує безліч компаній, що спеціалізуються на дорожньо-будівельних роботах. Більшість з них великі гравці і у них немає необхідності оренди техніки. Але, якщо розраховувати, що наша держава дасть підтримку не тільки великим підприємствам, але і невеликим компаніям і розподілить замовлення між ними теж, то багатьом знадобиться послуга оренди техніки.

Найбільш популярна для дорожньо-будівельних робіт оренда екскаватора, цей вид техніки найчастіше застосовується при основних у дорожньому будівництві та земляних роботах. Так само орендують екскаватори-навантажувачів та спецтехніку іншого призначення.
Отже, якщо все таки розглядати кризу в позитивному ключі, як один із способів оздоровлення економіки, то дорожні роботи профінансовані державою, будуть однією з можливостей з підтримки економіки в період кризи.


Автор: Наталія Шлензіна
Джерело: www.mr-stroy.com





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.