The social network

picture picture picture picture
logo

Інтернет-каталоги товарів як інструмент постачальника

На посаді постачальником на одному великому будівельному підприємстві, я був чимало здивований тим фактом, що практично весь колектив відділу постачання категорично не хотів користуватися Інтернетом для спрощення своєї роботи. Звичайно, колектив був вже у віці, і постачання будівельними матеріалами полягало в одноманітному і осоружному обдзвонювання "знайомих" фірм і фірмочок.

Як правило, або диктувався, або скидався факсом список необхідних будматеріалів, починалося довге очікування комерційних пропозицій, рахунків, варіантів замін і так далі. Як результат, справа просувалася повільно, але до цього вже давно звикли. Наприклад, вважалося нормальним витратити три дні на отримання рахунку на оплату від металоторговельної фірми, а рахунок то всього на десяток поширених позицій ...

Це при тому, що у відділі був дуже швидкісний і не обмежений інтернет-канал, комп'ютер у кожного співробітника, маса "сводобного" часу ... Я відразу почав користуватися найбільш популярними будівельними каталогами. Їх багато, наприклад журнал "Будівництво", мережевий будівельний журнал, та інші, щоб не бути нав'язливим, не буду публікувати список. Але ці чудові каталоги кожен може знайти в тому ж Яндексі. Чим же гарні виявилися інтернет-каталоги?

По-перше, звичайно, актуальність інформації. Поважають себе трейдери постійно підтримують інформацію в своїх профілях в таких каталогах. По-друге, багатство вибору.

Всі трейдери розміщують вигідні пропозиції в першу чергу в інтернет-каталогах.Ну і по-третє - зручність і швидкість пошуку інформації. Буквально за пару хвилин можна зробити вибірки цікавлять товарів або послуг, розсортувати результати по регіонах, отримати списки телефонів та електронних адресов.Еще слід зазначити, що багато інтернет-каталоги будівельних матеріалів пропонують роботу з тендерами, оголошеннями і заявками.

Щоб розмістити інформацію про свої пропозиції або потребах, звичайно досить пройти просту процедуру реєстрації. Розміщення тендерів дозволяє оперативно відібрати найбільш вигідні предложенія.Такім чином, правильне використання тематичних каталогів товарів і послуг дозволяє значно спростити роботу менеджерів з постачання, а також створити нові перспективи розвитку продажів для трейдерів.
Примітка:
Яскравий приклад якісного інтернет-каталогу: будівельний журнал MARKETBUILD.RU





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.