The social network

picture picture picture picture
logo

Класичний стиль в сучасному інтер'єрі

Створюючи інтер'єр, ми прагнемо до того, щоб всі речі, що оточують нас, радували око і створювали атмосферу граничного комфорту. В інтер'єрі важлива кожна деталь - аж до гачків для рушників і тримачів штор, не кажучи вже про світильники і люстри. Московська фірма «Лампада-М», яка цього року відзначила свій 10-річний ювілей, вже досить добре відома багатьом шанувальникам гарних речей.

Люстри, бра, торшери, світильники для більярду, камінний годинник, свічники, а також різноманітні аксесуари з латуні, виготовлені компанією «Лампада-М», прикрашають не тільки інтер'єри приватних будинків, але і офісів, ресторанів, театрів і концертних залов.Сегодня у нас в гостях генеральний директор компанії «Лампада-М» Олександр Ванюшин. - Олександр Васильович, користуючись нагодою, редакція журналу «Строн» вітає Вас з 10-річному ювілеєм фірми. У зв'язку з такою знаменною датою не зайве буде згадати, як все починалося тоді, 10 років тому. - Коли була створена компанія, ми з моїм партнером І.Я.

Толмачовим почали з торгівлі спочатку будматеріалами, а потім - світильниками. Але після декількох років роботи в торгівлі стало зрозуміло, що пора вже переходити до виробництва. Тоді ми почали шукати виходи на виробників компонентів для нашого виробництва і в 1999г.

Познайомилися з іспанською фірмою - виробником латунних деталей Base Quatro Group, яка була зацікавлена ??у виході на російський ринок. Отримавши з Іспанії першу партію деталей, ми приступили до виробництва латунних світильників. Перші два з половиною роки нам було дуже непросто - ми освоювали всі тонкощі виробництва, підбирали кадри.

Але незважаючи на труднощі, зуміли налагодити виробництво і стали випускати продукцію високої якості. - Сьогодні фірма «Лампада-М» вже досить добре відома в Москві та інших містах Росії, і її продукція користується великим попитом. Чим обумовлений такий помітний стрибок? - Тому є кілька причин: По-перше ми намагаємося робити максимально широкий асортимент продукції. Якщо говорити про світильники, то це люстри, бра, торшери, настільні лампи, причому все в комплекті.

Тому з нами із задоволенням співпрацюють магазини та оптові покупці. По друге, ми не стоїмо на місці, освоюємо все нові й нові напрямки діяльності. Основою нашого виробництва як і раніше є іспанські латунні компоненти, але ми постійно розширюємо свою співпрацю з постачальниками.

Тепер ми працюємо з відомими виробниками кришталю - італійською компанією Classic Light і єгипетською Astour, зі словацькою фірмою Mediaton, що виробляє кольорове скло. Останнім часом використовуємо і вітчизняне кольорове скло Ніколо-Натальінского комбінату. В результаті цього ми серйозно покращили наш асортимент. По-третє, ми активно розвиваємо нові напрямки.

Якщо на початку своєї діяльності ми в основному орієнтувалися на реалізацію товару оптом через московські магазини (тобто наші вироби були розраховані на приватного покупця), то зараз ми виробляємо і 2-і 3-ярусні люстри великого діаметра для ресторанів, готелів, концертних залів і т.д. Такі вироби виконуються звичайно на замовлення. Зараз це одне з найбільш цікавих і перспективних напрями нашої діяльності. Наші вироби користуються попитом, і замовників стає все більше і більше.

Адже люстра з-за кордону - це дуже дороге задоволення. А у нас вона коштує в 2-3 рази дешевше. Крім того, терміни такого імпорту - кілька місяців, а у нас термін виготовлення - кілька тижнів.

З імпортними люстрами виникають проблеми монтажу і запчастин. А ми самі монтуємо і запчастини у нас завжди є. І, нарешті, про якість ... Компоненти у нас ті самі (Іспанія, Італія), а майстерність наших робочих анітрохи не гірше, ніж на заході. Та й обладнання, інструмент особливо не відрізняються. Я був на іспанських фабриках, які виробляють люстри, тому можу з упевненістю це стверджувати.

Одне з кращих наших виробів - кришталева 60-лампова люстра «Мадре» - нітрохи не поступається будь-якому західному аналогу. - Які ще досягнення Вашої фірми за останній рік Ви відзначили? - Ми дуже серйозно ставимося до якості продукції. Зараз у нас запроваджено 100% контроль продукції перед здаванням її з виробництва на склад. Абсолютно несподівано для себе ми відкрили ще одну область застосування наших виробів - це театр і кінематограф.

Світильники, підсвічники, бра тепер використовуються як сценаріческій антураж у виставах різних московських театрів. Наші вироби можна побачити і у фільмі «Статський радник». Вони гармонійно вписалися в декорації, що імітують інтер'єри ХIХ ст. Використовувалися наші вироби і в декораціях декількох рекламних роликів.

Ще ми почали співпрацювати і з церковними організаціями, виготовили ряд виробів для кількох монастирів. Виконали цілий ряд замовлень з висвітлення для більярдних кімнат. Є й інші цікаві напрями, але про них поки рано говорити. - Торік в інтерв'ю нашому журналу Ви говорили, що плануєте почати виробництво аксесуарів з латуні для ванних кімнат. Чи здійснилися ці плани? - Так, ми випустили кілька партій таких виробів.

Для ванних кімнат, в яких присутні предмети з латуні, завжди можна підібрати відповідні за стилем вішалки для рушників, гачки, мильниці та інші аксесуари нашого виробництва. За минулий рік ми взагалі розширили асортимент предметів інтер'єру. Ми ніколи раніше не планували проводити годинник.

Але як то раз один наш постійний замовник попросив виготовити камінний годинник в єдиному стилі зі світильниками і предметами інтер'єру, які він у нас купив. І ми зробили йому такий годинник. Так всім сподобалося - і йому, і нам, що ми вирішили розвивати цей напрямок. - Отже, Ви працюєте в основному на замовлення? - Так, приблизно 2 / 3 виробів ми виробляємо на замовлення.

Дійсно, дуже складно купити в магазині 60-лампову люстру для залу або 20 однакових світильників для ресторану. Тому люди звертаються до нас. Але я хочу підкреслити, що на замовлення ми робимо не тільки великі люстри. Дуже часто нам телефонують з магазинів, з якими ми співпрацюємо, і кажуть, що у них є покупець, який купив нашу люстру, і хоче придбати до неї бра, але в магазині їх немає.

Ми швидко виконуємо таке замовлення. - Що у вас поки не вийшло - Як і раніше (це відзначалося рік тому), у нас немає партнера - дизайнерської фірми, яка постійно співпрацювала б з нами. Але нічого страшного. Наш директор з виробництва Ігор Олександрович Березін, дуже хороший інженер, успішно справляється з дизайнерсько-конструкторськими завданнями. Правда замовлень стає все більше, і йому вже потрібен помічник.

Крім того у нас поки не виходить участь у регіональних виставках, нікому поки що цим займатися. А ми вважаємо розширення партнерства з регіонами Росії нашим основним напрямком розвитку. Так що штат наш, очевидно, зростатиме. - А з якими партнерами у Вас співпраця складається успішно? Неможливо жити без реклами, тому в нас є ряд видань, з якими ми давно вже працюємо разом, Ваш журнал звичайно в їх числі.

Нам постійно допомагає рекламне агентство «Елефер». Всю друковану продукцію для нас робить фірма «Дизайн Бюро 12». Нарешті існує цілий ряд фірм - постачальників матеріалів і інструментів, без співпраці з якими наша робота була б сильно утруднена. - Чи плануєте Ви подальше розширення виробництва? Звичайно, життя змушує. Але я маю на увазі перш за все не асортимент, а обсяг виробництва. Роботи стає все більше.

Наприклад, два роки тому літо нам було «мертвим» сезоном, і ми все спокійно йшли у відпустку. Зараз ситуація змінилася, тепер влітку замовлень багато. Адже у нас, крім світильників, серйозно збільшилася кількість вироблених карнизів / b>.

Ми їх робимо тільки на замовлення. Але ж літа - пора ремонтів. Тому відпочивати треба, але треба і замовлення виконувати. Ми ж не можемо сказати замовнику: приходьте восени.

Так що фірма буде рости. журнал Строн № 8 серпня 2004
Джерело: ТОВ "Лампада-М"





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.