The social network

picture picture picture picture
logo

Кращий друг доріг-віброкаток!

Для отримання проектних розмірів земляного споруди в процесі будівництва грунт після відсипання ущільнюють укаткой, трамбуванням, вібрацією і вібротрамбованіем. У результаті його частинки зміщуються й укладаються більш компактно за рахунок витіснення рідкої і газоподібної фаз.
На сьогоднішній день віброкаток вважається одним з найбільш ефективних технічних засобів, здатних впоратися зі складними будівельними завданнями.

Спочатку катки були задумані для ущільнення сипучих матеріалів, таких як щебінь, гравій та ін при зведенні відсипаних пошарово насипів, гребель, дамб, зрошувальних споруд та водосховищ. Проте з часом вдалося зменшити розміри ковзанки, що дозволило застосовувати його в дорожньому будівництві.
Спільна дія на матеріал гравітаційних і збурюючих сил, що генеруються вібратором, дозволяє отримувати необхідну щільність грунту при меншій масі ковзанки.

Так, за рахунок цього, при ущільненні пісків вона може бути знижена приблизно в п'ять разів, при супісках - у два рази, а при ущільненні середніх і важких суглинків на 10-30%. Адже чим менше маса - тим менше ціна. Ефективність вібраційного впливу знижується зі збільшенням вмісту у грунті глинистих частинок.

Тому для ущільнення зв'язкових і високосвязних грунтів потрібно техніка "поважче".
Однак виникає проблема: маса ковзанки повинна неодмінно залишатися постійною, щоб витримувалися визначені параметри вібраційного впливу. Кожна модель забезпечує висока якість ущільнення шару асфальтобетону тільки певного складу, товщини і температури.

На інших поверхнях каток втрачає свою ефективність, і необхідно замінювати його пристосованої до цих умов моделлю. Крім цього, потрібно пам'ятати, що при зміні температури поверхні потрібно поступово змінювати ущільнювальну силу ковзанки. В якійсь мірі всі ці проблеми вирішуються дотриманням технологій укладання і підбором оптимального складу. Але і ринок не стоїть на місці: у продаж надходить все більше ковзанок із плавним (ступінчастим) зміною амплітуди від нуля до максимуму.

На сьогоднішній день в нашій країні використовуються віброкатки на базі "Кіровца" вагою 3 тонни при діаметрі вальця 1,2 м.
Глибина ущільнення грунту таким катком складає 0,6 м. У західноєвропейських країнах широке поширення отримали самохідні двухвальцовие віброкатки масою 600-1200 кг при діаметрі вальців 400-600 мм і шириною, що перевищує їх діаметр в 1,4 - 1,7 рази.

Поступово впроваджується самохідний віброкаток, призначений для ущільнення різних зв'язкових і незв'язних грунтів у дорожньому, аеродромному, гідротехнічному та інших видах промислового будівництва. Це єдина машина подібного класу : вона характеризується високими параметрами продуктивності та економічності. Її виключно компактна конструкція дозволяє працювати в умовах обмеженого простору з дуже невеликими зазорами між краями ковзанки і стінами.

Але не тільки технічним характеристикам ковзанки приділяється стільки уваги з боку виробників.
Дизайн та обладнання робочої кабіни по комфорту практично наблизилися до салону автомобіля. Кожен каток оснащений оригінальною рульовою колонкою - автономним постом управління, що складається з рульового колеса, що має всі необхідні регулювання по нахилу і висоті, насоса-дозатора і важелів управління.

Все це дає можливість використовувати віброкатки не тільки приватними будівельними компаніями, а й комунальними службами. Це надійні, потужні і економічні машини, пристосовані для роботи як в обмежених міських умовах, так і у віддаленій місцевості - "перлина" будь-якого парку будівельної спецтехніки.
Дмитро http://mr-stroy.com





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.