The social network

picture picture picture picture
logo

Міжнародна торгівля лісопромислової продукцією: пиломатеріали, лісоматеріали

За даними ФАО попит у світовому ринку, що встановлюється на продукцію лісової промисловості: - пиломатеріали та лісоматеріали, диктується рівнем доходів. Крім попиту на деревину враховується також фактор екологічних вимог і демографічне зростання населення. Приміром зростання населення в період з 60 по 90 року 20 століття привів до зростання споживання лісової продукції, як пиломатеріалів, так і лісової продукції, що використовується як паливо.

На показники ринку лісової промисловості також надає прямий вплив сезонність. У 2000 р. в зимовий та весняний період закупівлі пиломатеріалів були низькими, так як очікувалося зниження цін на пиломатеріали ближче до осені, але літній період, під час якого починається будівництво, призвело до раннього зниження цін на пиломатеріали.

Наявність безлічі чинників, які впливають на розвиток ринку лісової промисловості (пиломатеріали та лісоматеріали), робить аналіз непростим завданням, тому торгівля лісопромислової продукцією є дуже серйозною і рухливою системою.
    Лісова промисловість - це ринок, який забезпечує деревиною, пиломатеріалами внутрішні потреби держави, звичайно частина продукції експортується в інші країни, але торгівля деревиною між континентами становить невелику частку в загальному обороті лісової промисловості.

Це відбувається здебільшого через масивності лісової продукції. Тому ціни на стандартні пиломатеріали та лісоматеріали, деревні плити в кінцевому рахунку, завдяки транспортним витратам, різко зростають, роблячи імпортну деревину набагато дорожче вітчизняної.
    Для того що б виробляти лісоматеріали і пиломатеріали на експорт необхідно компенсувати витрати на перевезення. Компенсувати їх можна через дешеву сировину або через низькі виробничі витрати.

Що стосується деревообробної продукції, більш глибокої переробки, ніж стандартні пиломатеріали, то тут транспортні витрати не так сильно впливають на кінцеву вартість продукції.
    Як правило, країни проводять деревообробну продукцію (пиломатеріали та лісоматеріали) для внутрішніх ринків, і лише не багато країн експортують значну частину своєї деревообробної продукції. До таких країн належать Швеція, США, Канада та Фінляндія.

Останнім часом обсяги деревообробної продукції, що поставляється на експорт значно зросла. В основному виросла частка експортованих пиломатеріалів, деревних плит та паперу, в той час як експорт деревної сировини залишився приблизно на колишньому рівні. У світі близько чверті вироблених лісоматеріалів та пиломатеріалів відправляються на експорт.
    Найбільші країни експортери деревообробної продукції: Канада
      
      
        США
      
      
        Фінляндія

Швеція
      
      
        Німеччина
      
      
        Індонезія


      
      
        Франція
      
      
        Малайзія
      
      
        Австрія
      
      
        Росія Найбільші країни імпортери деревообробної продукції:
    
      
        США
      
      
        Японія


      
      
        Німеччина
      
      
        Великобританія Італія
      
      
        Франція
      
      
        Китай
      
      
        Нідерланди


      
      
        Бельгія - Люксембург
      
      
        Південна Корея Як видно з вищезгаданого, міжнародна торгівля деревообробної промисловості контролюється в більшості випадків розвиненими країнами. Але і ті країни підтягуються в цю область.

Приблизно 20% в міжнародній торгівлі (як в експорті, так і в імпорті) належить розвиваються країнам. Більшість продукції, отриманої у лісопромислової галузі, йде на виготовлення пиломатеріалів. Близько 75% пиломатеріалів робляться з хвойних порід. Такі пиломатеріали проводяться, як правило, у розвинених країнах. Інші 25% - це пиломатеріали з листяних порід.

Близько 50% всіх листяних пиломатеріалів - це пиломатеріали, вироблені з тропічних порід деревини, з розвиваючих країн.
    Найбільше зростання виробництва лісопромислової продукції (пиломатеріали та лісоматеріали) був у Канаді. Зростання виробництва пиломатеріалів був таким великим завдяки тому, що в Канаді великі території хвойних лісів.


    У 1994 році майже чверть обсягу пиломатеріалів було експортовано. Це приблизно 110 млн. м3, 85% з них - це хвойні пиломатеріали з розвинених країн.
    Країни, які експортують більшу частину загального обсягу пиломатеріалів:


    1) США - хвойні пиломатеріали 77 231 млн. м3, листяні пиломатеріали 16 872 млн. м3 2) Канада - хвойні пиломатеріали 60 648 млн. м3, листяні пиломатеріали 1002 млн. м3
    3) Росія - хвойні пиломатеріали 22 400 млн. м3, листяні пиломатеріали 5500 млн. м3


    4) Японія - хвойні пиломатеріали 22 839 млн. м3, листяні пиломатеріали 2904 млн. м3 5) Китай - хвойні пиломатеріали 15 501 млн. м3, листяні пиломатеріали 9661 млн. м3
    6) Бразилія - ??хвойні пиломатеріали 8591 млн. м3, листяні пиломатеріали 10 037 млн. м3


    7) Індія - хвойні пиломатеріали 2500 млн. м3, листяні пиломатеріали 14 960 млн. м3
    8) Швеція - хвойні пиломатеріали 13 616 млн. м3, листяні пиломатеріали 200 млн. м3 9) Німеччина - хвойні пиломатеріали 12 365 млн. м3, листяні пиломатеріали 1 202 млн. м3


    10) Франція - хвойні пиломатеріали 7012 млн. м3, листяні пиломатеріали 3 164 млн. м3
    11) Фінляндія - хвойні пиломатеріали 9700 млн. м3, листяні пиломатеріали 80 млн. м3
    Найбільше пиломатеріали експортує Канада. Обсяг хвойних пиломатеріалів Канади - 50% від усього обсягу.

37 млн. м3 поставляється в США. Так само Канада поставляє свої пиломатеріали в Європу і Японію. Основні конкуренти в Європі у Канади - це Фінляндія і Швеція. Ці країни експортують близько 70-80% своєї продукції. Для Швеції та Фінляндії окрім європейського ринку важливий і єгипетський ринок.
    Радянський Союз мав велике значення в Європі в 1980-х роках. Але після розвалу обсяг експорту знизився майже на 50%.


    Дані взяті з щорічника ФАО за 1994 рік.
  
  Компанія Сібрегіон займається комплексною поставкою і продажем на вигідних договірних умовах всіляких матеріалів ВСП.





© Copyright stroyim.pl.ua. Цікаве про будівництво.